Subject: Tallinna linna töökuulutus Rahandusministeeriumi lehel
From: Liisa Täherand <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Wed, 9 Apr 2025 15:13:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teeme koostööd Tallinna Strateegiakeskusega, kelle värbamispartner oleme.
Viime läbi konkurssi Tallinna Linnavaraameti juhataja leidmiseks ning tegu
on ametniku rolliga. Kuna ametniku värbamised peavad olema kajastatud
Rahandusministeeriumi lehel, siis uurin, kas ja kuidas oleks võimalik meil
seda teha?

Kandideerimise link on siin:
<https://fontes.teamdash.com/p/job/pChBh0fl/linnavaraamet-juhataja>
https://fontes.teamdash.com/p/job/pChBh0fl/linnavaraamet-juhataja

Milliseid andmeid ja millisel kujul vajaksite?

Heade soovidega

Liisa Täherand

Talendikogemuse spetsialist

Fontes PMP OÜ
Sepapaja 6, Tallinn 11415

Ülemiste City, maja Lind
+372 53 401 246
+372 6 277 077
 <http://www.fontes.ee/> fontes.ee |
<http://www.facebook.com/FontesEesti> facebook |
<http://www.linkedin.com/company/fontes-salary-consulting> linkedin

 <https://www.fontes.ee/noustamine/> Talent Guidance
 <https://www.fontes.ee/tooandja_branding/> Tööandja Bränding

 <https://www.fontes.ee/varbamine/> Fontese värbamisteenused